A l’escola, patis actius

El pati de l’escola és un punt de trobada on els alumnes viuen moments molt especials compartint un objectiu comú: gaudir d’un espai de lleure educatiu, de joc, de moviment, de relacions socials, de descobriments, d’experimentació i d’aprenentatge.

Des de l’Escola apostem des de fa uns cursos pel projecte Patis Actius de dinamització d’activitats esportives, lúdiques i interculturals a l’hora de l’esbarjo per fomentar la participació i la inclusió de l’alumnat. En el projecte hi participen els alumnes de 6è que, amb juntament amb docents del centre, dinamitzen activitats per a tot l’alumnat de primària a l’hora del pati.

L’objectiu és treballar conjuntament per cuidar i gaudir del magnífic entorn de l’escola a través d’un projecte inclusiu de dinamització on tots els alumnes estan convidats a participar-hi de manera voluntària.