Secundària

Superar-se i participar

SECUNDÀRIA

Potenciem el desenvolupament intel·lectual emocional i social en totes les seves dimensions i proporcionem estratègies per a un aprenentatge equilibrat i eficaç. Fomentem l’autoestima, l’esforç personal i els hàbits saludables, com a elements essencials d’èxit.

Treball cooperatiu i per projectes

Aprendre a aprendre

Plurilingüisme

Sortides de convivència i intercanvis.

Pensament crític

Treballs de Síntesi. Projectes interdisciplinaris

Educació artística

Educació en valors

Inclusió

Consolidació de tècniques i hàbits

Avaluar per aprendre

Educació emocional

Emprenedoria

Aules de curs

Aules polivalents

Aula d’idiomes

Aula d’informàtica

Taller de tecnologia i plàstica

Aula d’estudi

Pati

Pista de bàsquet

Camp de futbol

Rocòdrom

Gimnàs

Amplis jardins

Entorn natural

Menjador

Aparcament de bicicletes

Aparcament de motocicletes

Aparcament de cotxes

Horari singular ESO curs 2019-2020:

Dilluns de 8.30h a 14.45h i de 16h a 17h.

De dimarts a divendres de 8.30h a 14.45h.

Servei de menjador (de dilluns a divendres)

Servei d’aula d’estudi: dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 15.15h a 16h.

Servei d’acompanyament a l’estudi: dimarts, dimecres i dijous de 16h a 17h.

Servei d’aula d’informàtica: dimarts, dimecres i dijous de 16h a 17h.

L’èxit educatiu i el desenvolupament personal equilibrat i harmònic depèn en gran mesura de la qualitat dels vincles que s’estableixin entre el nen, la família i l’escola. Per aquest motiu, convidem les famílies a prendre part activament en l’educació i en la vida escolar dels alumnes.

Programació i robòtica – Aprendran programació, pensament computacional i robòtica. Un espai per potenciar la creativitat, la capacitat d’abstracció, el pensament lògic i la intel·ligència.

Taller de circ – Malabars, acrobàcies, equilibris sobre objectes, expressió corporal, teles aèries i trapezi fix. En aquest taller de circ els alumnes aprenen un ampli ventall de disciplines artístiques a través de les quals treballen també la coordinació, la destresa, l’esforç, la col·laboració i el suport mutu.

Multiesport– Una activitat extraescolar de multiesport en la els alumnes descobriran una gran diversitat d’esports i aprendran mentre es mouen, juguen i gaudeixen. Les activitat s’adapten a cada franja d’edat.

Speaking amb professor nadiu – Us oferim un espai on les alumnes aprendran a millorar la seva fluïdesa i pronunciació en anglès. El treball en equip és l’eix central d’aquest taller on desenvoluparan les seves habilitats de comunicació mentre treballen amb els seus companys realitzant tasques i resolent els problemes i jocs que proposen els professors, tots ells parlants nadius d’anglès qualificats.

Raonar i
decidir

Sentit crític

Aprenentatge i servei