Secundària

Superar-se i participar

SECUNDÀRIA

Potenciem el desenvolupament intel·lectual emocional i social en totes les seves dimensions i proporcionem estratègies per a un aprenentatge equilibrat i eficaç. Fomentem l’autoestima, l’esforç personal i els hàbits saludables, com a elements essencials d’èxit.

Treball cooperatiu i per projectes

Aprendre a aprendre

Plurilingüisme

Sortides de convivència i intercanvis.

Pensament crític

Treballs de Síntesi. Projectes interdisciplinaris

Educació artística

Educació en valors

Inclusió

Consolidació de tècniques i hàbits

Avaluar per aprendre

Educació emocional

Emprenedoria

Aules de curs

Aules polivalents

Aula d’idiomes

Aula d’informàtica

Taller de tecnologia i plàstica

Aula d’estudi

Pati

Pista de bàsquet

Camp de futbol

Rocòdrom

Gimnàs

Amplis jardins

Entorn natural

Menjador

Aparcament de bicicletes

Aparcament de motocicletes

Aparcament de cotxes

Dilluns, dimarts i dijous de 9h a 13.30h i de 15h a 17h
Dimecres i divendres de 8.30h a 15h

Servei de menjador (de dilluns a divendres)
Servei d’aula d’estudi: dilluns, dimarts i dijous de 14.15h a 15h
Servei d’aula d’informàtica: dimarts de 14.15h a 15h

L’èxit educatiu i el desenvolupament personal equilibrat i harmònic depèn en gran mesura de la qualitat dels vincles que s’estableixin entre el nen, la família i l’escola. Per aquest motiu, convidem les famílies a prendre part activament en l’educació i en la vida escolar dels alumnes.

Programació i robòtica – Aprendran programació, pensament computacional i robòtica. Un espai per potenciar la creativitat, la capacitat d’abstracció, el pensament lògic i la intel·ligència.

Taller de circ – Malabars, acrobàcies, equilibris sobre objectes, expressió corporal, teles aèries i trapezi fix. En aquest taller de circ els alumnes aprenen un ampli ventall de disciplines artístiques a través de les quals treballen també la coordinació, la destresa, l’esforç, la col·laboració i el suport mutu.

Multiesport– Una activitat extraescolar de multiesport en la els alumnes descobriran una gran diversitat d’esports i aprendran mentre es mouen, juguen i gaudeixen. Les activitat s’adapten a cada franja d’edat.

Speaking amb professor nadiu – Us oferim un espai on les alumnes aprendran a millorar la seva fluïdesa i pronunciació en anglès. El treball en equip és l’eix central d’aquest taller on desenvoluparan les seves habilitats de comunicació mentre treballen amb els seus companys realitzant tasques i resolent els problemes i jocs que proposen els professors, tots ells parlants nadius d’anglès qualificats.

Raonar i
decidir

Sentit crític

Aprenentatge i servei