Llar d’infants

Jugar i aprendre

NADONS – LLAR 1 – LLAR 2

La incorporació a l’escola és un moment important per als nens i nenes i les seves famílies. Tenint en compte que cada infant té un ritme de desenvolupament, l’escola facilita les eines necessàries perquè comencin a relacionar-se, a descobrir el món i a descobrir-se ells mateixos en un ambient familiar i estimulant que els faci sentir a gust, feliços i segurs.

Sensibilitat artística

Hàbits d’autonomia i relació

Llenguatge oral

Observació, manipulació i experimentació

Llengua anglesa

La llar d’infants disposa dels següents espais: aula de nadons, aula LLar 1 i Llar 2, aula de música, pati, gimnàs, menjador, dormitori, canviador i aparcament de cotxets.

De 7.45 a 18.30

Matins: de 9.00 a 12.30. – amb servei d’acollida de 7.45 a 9.00.
Tardes: de 15.00 a 17.30. – amb servei d’atenció als infants de 17.30 a 18.30.

L’èxit educatiu i el desenvolupament personal equilibrat i harmònic depèn en gran mesura de la qualitat dels vincles que s’estableixin entre el nen, la família i l’escola. Per aquest motiu, convidem les famílies a prendre part activament en l’educació i en la vida escolar dels alumnes.

Manipular i
descobrir

Alegria

Aprenem jugant