Parvulari

Gaudir i progressar

PARVULARI

El Parvulari és el segon cicle d’Educació Infantil i s’organitza en tres cursos, P3, P4 i P5. Durant aquests tres anys es treballa l’estimulació i l’experiència dels infants per fomentar la curiositat, la creativitat i l’autonomia en un ambient afectiu i innovador. S’introdueixen recursos organitzatius i metodològics perquè els alumnes disposin d’eines i estratègies que els permetin adaptar-se a un món canviant i global.

Resolució de reptes

Treball cooperatiu i per projectes

Sensibilització artística, musical, plàstica, corporal

Autonomia i hàbits

Experimentació i observació

Educació emocional

Llengua anglesa

Llenguatge oral

Les instal·lacions de parvulari disposen dels següents espais: aules de P3, P4 i P5, aula de joc simbòlic, aula de música, pati, gimnàs, menjador, hort i jardí.

De 7.45 a 18.30

Matins: de 9.00 a 12.30. – amb servei d’acollida de 7.45 a 9.00.
Tardes: de 15.00 a 17.30. – amb servei d’atenció als infants de 17.30 a 18.30.

L’èxit educatiu i el desenvolupament personal equilibrat i harmònic depèn en gran mesura de la qualitat dels vincles que s’estableixin entre el nen, la família i l’escola. Per aquest motiu, convidem les famílies a prendre part activament en l’educació i en la vida escolar dels alumnes.

Taller de circ
Malabars, acrobàcies, equilibris sobre objectes, expressió corporal, teles aèries i trapezi fix. En aquest taller de circ els alumnes aprenen un ampli ventall de disciplines artístiques a través de les quals treballen també la coordinació, la destresa, l’esforç, la col·laboració i el suport mutu.

Multiesport
Una activitat extraescolar de multiesport en la els alumnes descobriran una gran diversitat d’esports i aprendran mentre es mouen, juguen i gaudeixen. Les activitat s’adapten a cada franja d’edat.

Speaking amb professor nadiu
Els alumnes aprenen a millorar la seva fluïdesa i pronunciació en anglès. El treball en equip és l’eix central d’aquest taller on desenvolupen lesseves habilitats de comunicació mentre treballen amb els seus companys realitzant tasques i resolent els problemes i jocs que proposen els professors, tots ells parlants nadius d’anglès qualificats.

Casals en període de vacances de Nadal, Setmana Santa i estiu.

Experimentar i
cooperar

Compartim

Educació emocional