Parvulari

Gaudir i progressar

PARVULARI

El Parvulari és el segon cicle d’Educació Infantil i s’organitza en tres cursos, P3, P4 i P5. Durant aquests tres anys es treballa l’estimulació i l’experiència dels infants per fomentar la curiositat, la creativitat i l’autonomia en un ambient afectiu i innovador. S’introdueixen recursos organitzatius i metodològics perquè els alumnes disposin d’eines i estratègies que els permetin adaptar-se a un món canviant i global.

Ens basem en una pedagogia activa en la que l’infant és el protagonista del seu aprenentatge i qualsevol acció que realitzi la convertim en una oportunitat de progrés i superació personal.

Estimulem la seva autonomia personal i cognitiva perquè esdevingui un infant resolutiu i capaç.

Suggerim processos d’art a través de la interacció amb l'entorn i el coneixement d'artistes que inspiren les creacions plàstiques.

escola casa nostra parvulari creativitat

Afavorim les relacions positives amb l’entorn i amb els altres a través del coneixement i la gestió de les pròpies emocions.

Fomentem el pensament divergent a partir de la recerca de solucions creatives als reptes que es plantegen.

L’apropament al coneixement de la llengua anglesa a través d’un professional nadiu obre les portes a una altra manera de comunicar-se i entendre la realitat.

escola casa nostra parvulari musica

Les descobertes i els processos de coneixement els realitzem en escenaris de joc, manipulació i experimentació, lligats en tot moment amb la realitat propera per tal que esdevinguin aprenentatges significatius. Amb el treball per projectes donem resposta als interessos i motivacions dels infants, potenciant el treball cooperatiu i col·laboratiu.

A través del llenguatge corporal, la música i el coneixement i la pràctica d’un instrument descobrim noves vies d’expressió.

escola casa nostra parvulari

Els espais del parvulari estan pensats per estimular i oferir situacions de desenvolupament i creixement.  Els adeqüem i ambientem per provocar oportunitats de descoberta.

De 7.45 a 18.30

Matins: de 9.00 a 12.30. – amb servei d’acollida de 7.45 a 9.00.
Tardes: de 15.00 a 17.30. – amb servei d’atenció als infants de 17.30 a 18.30.

La comunicació, la complicitat i els vincles que establim amb les famílies possibiliten la nostra mirada atenta a l’evolució i el progrés de cada infant. Convidem les famílies a participar en propostes educatives.

Taller de circ
Malabars, acrobàcies, equilibris sobre objectes, expressió corporal, teles aèries i trapezi fix. En aquest taller de circ els alumnes aprenen un ampli ventall de disciplines artístiques a través de les quals treballen també la coordinació, la destresa, l’esforç, la col·laboració i el suport mutu.

Multiesport
Una activitat extraescolar de multiesport en la els alumnes descobriran una gran diversitat d’esports i aprendran mentre es mouen, juguen i gaudeixen. Les activitat s’adapten a cada franja d’edat.

Speaking amb professor nadiu
Els alumnes aprenen a millorar la seva fluïdesa i pronunciació en anglès. El treball en equip és l’eix central d’aquest taller on desenvolupen lesseves habilitats de comunicació mentre treballen amb els seus companys realitzant tasques i resolent els problemes i jocs que proposen els professors, tots ells parlants nadius d’anglès qualificats.

Casals en període de vacances de Nadal, Setmana Santa i estiu.

Experimentar i
cooperar

Compartim

Educació emocional