acte-literari-escola-casa-nostra

Gràcies per acompanyar-nos en la celebració de l’acte literari!

Un any més, a l’escola hem celebrat l’ACTE LITERARI MUSICAL que prepara l’alumnat d’ESO.

Després d’una primera edició interna, a inicis de maig, el dia 2 i 4, vam compartir amb les famílies a l’Auditori de Banyoles la feina realitzada durant els darrers mesos.

Per setè any consecutiu, alumnes d’ESO i docents de l’escola van homenatjar la literatura preparant textos de diversos poetes, narradors i dramaturgs catalans i universals que després van declamar, recitar o  representar, emmarcats per poemes visuals de Joan Brossa, de qui enguany celebrem el centenari, amb l’acompanyament de projeccions i peces musicals interpretades pels alumnes.

Destaquem l’actitud de l’alumnat, tant dels actors i actrius com del públic assistent:  l’atenció, el respecte i la participació en un acte tan solemne ens va satisfer i emocionar a tots.

Gràcies a tots els participants per la feina ben feta!