Aprenem a treballar la consciència corporal

Aquests dies tots els alumnes de Primària hem començat a treballar en el projecte Tirabuixó. En un espai màgic com són els jardins de la Finca, ens hem iniciat amb la formació del projecte. El Tirabuixó és una activitat molt especial que ens ajudar a potenciar i enfortir la consciència corporal i que és fonamental per a l’aprenentatge cognitiu, emocional i social.

La finalitat d’aquest projecte és convertir la consciència corporal en un hàbit que també s’aprèn a l’escola. La consciència corporal és fonamental per a l’aprenentatge cognitiu, emocional i social. Un infant que està connectat amb el seu cos gestionarà les seves emocions amb més facilitat, reaccionarà a situacions d’estrès amb més habilitat, es comunicarà millor amb els altres i tindrà més bons resultats acadèmics. Estarà més segur d’ell mateix i tindrà més facilitat per trobar la seva veu personal i el seu lloc a la societat.