escola-casa-nostra-banyoles

Us donem la benvinguda al nou curs 2019 – 2020

Benvolgudes famílies,
Us donem la benvinguda al nou curs, i a Casa Nostra a tots els que comenceu a l’escola.
Un any més comencem amb la il·lusió de retrobar-nos i de poder compartir l’educació dels vostres fills amb tots vosaltres. Com ja us dèiem el curs passat l’èxit educatiu i el desenvolupament personal equilibrat i harmònic depèn en gran mesura de la qualitat dels vincles que s’estableixin entre el nen, la família i l’escola. És per això que us continuem animant a participar activament i a col·laborar en la vida del centre.

Durant les primeres setmanes de setembre es faran les diferents reunions informatives per explicar-vos els objectius, la dinàmica i l’organització de cada curs. Són una bona oportunitat per retrobar-nos i ampliar-vos les informacions que teniu a les guies o dossiers i explicar-vos noves propostes i projectes.

Les dates de les reunions són les següents:
– Llar: dimecres 4 de setembre, a les 20h.
– P3: dimecres 4 de setembre, a les 20h.
– P4 i P5: dijous 12 de setembre, a les 20h.
– CI d’EP: dimarts 17 de setembre, a les 20h.
– CM d’EP: dimarts 17 de setembre, a les 20h.
– CS d’EP: dimecres 18 de setembre, a les 20h.
– ESO: dijous 5 de setembre, a les 20.00 h.

Us desitgem a tots, nens i famílies, amb tota esperança i fortalesa, un curs en pau, enriquidor i ple d’experiències compartides.

Estem a la vostra disposició.

Equip directiu i equip docent
Escola Casa Nostra.