Celebració Carnestoltes – Projecte patis actius Primària

Com és tradicional, l’escola viu amb intensitat la festa del Carnaval i més aquest curs amb la situació que vivim.  Per aquesta raó, “Un Carnestoltes Fantàstic” l’entenem com una nova oportunitat de gaudir i celebrar aquest esdeveniment amb alegria, disfresses, complement i música!

Des de P3 fins a 3r de primària, els alumnes poden portar la disfressa que vulguin de casa. I de 4t fins a 6è de primària els alumnes de manera consensuada escullen una disfressa per anar tots iguals afegint un complement que s’elabora des de l’àrea de VIP i va en acord a la disfressa triada.

A més a més, aprofitant els moments tan especials que els alumnes comparteixen en el pati, gaudint d’un espai de lleure educatiu, de joc, de moviment, de relacions socials, de descobriments, experiments i aprenentatges… Hem aprofitat per assajar el nostre ball de Carnestoltes des del més petits als més grans, a través del nostre projecte de patis actius. En aquest projecte s’organitzen activitats esportives, lúdiques i interculturals de manera inclusiva i reflecteixen un escenari de noves oportunitats molt enriquidores  i plenes de dinàmiques immensament vives, a les que es convida a participar a tots els alumnes de manera voluntària.