CELEBREM LA CASTANYADA A TOTA L’ESCOLA

Ahir vam celebrar  la Castanyada a la Finca. Enguany hem recuperat la celebració conjunta amb tot l’alumnat de primària i secundària.  Els nois i noies de 3r i 4t d’ESO van ser els encarregats de dinamitzar la tarda, que va començar amb jocs per a totes les edats i va acabar amb una menjada de castanyades acabades de torrar.

Avui, a infantil, la castanyera Montserrat de nou, com cada any i seguint la tradició ha arribat a l’escola  amb el seu sarró ple d’històries i experiències viscudes a les muntanyes de castanyers. La seva veu tan característica se sent de lluny i pot crear un ambient festiu amb cants i danses de la diada, però també és capaç d’embadalir i crear un clima relaxat i tranquil.