Celebrem Sant Jordi

Aquest inici de tercer trimestre coincideix amb la Diada de Sant Jordi que des de primària celebrem amb diverses propostes. D’una banda, com és tradicional hem estat elaborant punts de llibre, l’alumnat de 6è de primària participa a la fira d’entitats venent roses i llibres i, per últim, també vam oferir una representació teatral a les famílies, per parts dels de 3r de primària.

L’arribada de la primavera i del tercer trimestre també comporta una celebracó molt nostre com és la Diada de Sant Jordi. Des de l’Escola Casa Nostra, a nivell de primària hem tingut una setmana moguda. Primer amb l’elaboració dels tradicionals punts de llibre que enguany els dissenys han estat inspirats en el cubisme.

D’altra banda, avui divendres 22 d’abril, en la prèvia de la Diada l’alumnat de 3r de primària ha ofert una representació teatral als seus familiars. El teatre ajuda a l’alumnat, entre altres aspectes, a millorar la comunicació i a perdre la vergonya a parlar en públic. En aquesta línia, la posada en escena i l’actuació ha estat tot un èxit.

Per tancar aquesta setmana enfocada en Sant Jordi, els i les alumnes de 6è de primària i també els de 3r d’ESO, participaran de la Fira d’Entitats organitzada per l’Ajuntament a la plaça de les rodes amb una parada de venda de roses i llibres d’ocasió amb l’objectiu de sumar beneficis per destinar-los als respectius viatges de final d’etapa.