Com generar emocions i relacions constructives amb els nostres fills i filles

Aquest proper dijous 16 de maig, la psicòloga i coach Joana Frigolé, farà una xerrada a l’Escola Casa Nostra dins del programa Eduquem en família. L’activitat tindrà lloc a 2/4 de 9 del vespre al Pati de la Finca (en cas de pluja es farà a l’Escola Pla de l’Ametller).

Joana Frigolé és exeperta en transformació emocional. Imparteix formació en desenvolupament personal i creixement professional. Acompanya a les persones a descobrir les seves fortaleses i les seves pròpies respostes a través del coaching. Les emocions, les creences i les accions són els elements clau per assolir allò que ens proposem com a personnes.

És autora de llibre “Posa llum a la teva vida. Genera emocions i converses constructives” on descriu com coneixent les nostres emocions i creences podem transformar-les i gaudir de la vida evitant enfosquir-la i, per tant, boicotejant la nostra felicitat.

En aquesta xerrada, la Joana ens durà de la mà cap al seu somni: aconseguir que les nostres famílies siguin sempre espais enriquidors on poder créixer, gaudir i ser feliços.

Us hi esperem!

Qui ho desitgi pot formular preguntes als experts a través del blog:

escola casa nostra eduquem en familia