escola casa nostra banyoles

Comença una nova edició del projecte comunitari ‘Joguines per a tothom’

Amb l’inici del curs escolar, hem començat una nova edició del projecte d’Aprenentatge i Servei ‘Joguines per a tothom’. La iniciativa, que es porta a terme per setè any consecutiu a l’escola, es tracta d’una campanya solidària de recollida de joguines usades en bon estat per repartir a les famílies més necessitades a través de Càritas Banyoles.
El projecte, reconegut com a projecte d’innovació pedagògica, compta amb la col·laboració del alumnes de 3r d’ESO que s’impliquen des de l’inici de curs en la recollida de les joguines. Per això, just començar el nou curs, els nois i noies de 3r d’ESO van visitar la seu de Càritas Banyoles per conèixer la tasca que porta a terme l’entitat i preparar l’inici del projecte solidari que acabarà amb el Nadal.
I diumenge passat van participar en la primera activitat de la iniciativa participant a la Fira del Cop d’Ull Infantil, on van pdoer recollig joguines, jocs, llibres i contes en bon estat que posteriorment s’organitzaran i es distribuiran durant les festes de Nadal.