jocs florals catalunya escola casa nostra

Dos alumnes d’ESO de l’Escola s’imposen en la fase comarcal dels VI Jocs Florals Escolars de Catalunya.

El relat Ave Maria, d’Aina Codina (3r d’ESO), i el sonet Pensaments quotidians, de Pau Sala (2n d’ESO), han estat distingits com la millor obra de la seva categoria en la fase comarcal dels VI Jocs Florals de Catalunya. Així doncs, totes dues obres passen a la fase provincial d’aquest prestigiós certamen literari.

El Departament d’Educació convoca els VI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants de sis a divuit anys. En quan a la categoria del conte il·lustrat està adreçat a tots els alumnes de primària i als alumnes de primària de les escoles d’educació especial. L’objectiu és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.

Tags: