proves cangur escola casa nostra 2019

Felicitem als alumnes pels bons resultats obtinguts proves Cangur 2019

El passat dijous 21 de març, els alumnes de 5è i 6è de primària i ESO varen participar en el concurs de matemàtiques organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques: prova Cangur 2019. Ja han sortit publicats els resultats de les proves.

Felicitem als alumnes pels bons resultats obtinguts:

Dels  124.889 alumnes catalans, entre primària i secundària, la Laia Planas, la Carla Pons i la Laura Tallada de 5è, en Bernat Vicens i la Marc Gallench de 6è, la Paula Cullell i la Mariona Tarradas de 1r d’ESO, en Marçal Coma, en Marc Rodríguez i en Pau Sala de 2n d’ESO i en Marc Andrade i l’Aina Zhen Comas de 3r d’ESO han quedat dins del 6% amb la millor puntuació de la seva categoria.

I destaquem els resultats de la Cèlia Torrescasana de 6è i d’en Pau Palacios de 1r d’ESO, que han obtingut una menció especial per estar dins del grup de l’1% dels millors de Catalunya.

Felicitats a tots i a totes!