Braçalets contra el càncer escola casa nostra banyoles

Hem col·laborat fent braçalets per recollir donatius per la Marató de TV3

L’organització AECC – Catalunya contra el càncer, a través de la seva presidenta, Pilar Cort i Fuentes, ens ha fet arribar el seu agraïment per la col·laboració del nostre alumnat fent braçalets per recollir donatius a la parada de Sant Jordi, Fira del Voluntariat i Dia de la Col·lecta,  responent així al programa “HO FEM PER TU”.

Amb aquest programa d’activitats a les escoles es potencien els valors de la solidaritat i del respecte, i els alumnes aprenen i experimenten el goig de dedicar un temps i un esforç als altres, i la profunda satisfacció que això ens reporta.

En la carta d’agraïment, ens recorden com, amb la nostra solidaritat, hem contribuït a donar suport a persones malaltes i a les seves famílies, a oferir-los ajuda psicològica i social, a finançar projectes d’investigació oncològica, a organitzar campanyes de prevenció i a mobilitzar els poders públics i la societat contra el càncer i les seves seqüeles.

Tota ajuda és fonamental per tal que es pugui seguir treballant dia a dia en l’acompanyament dels malalt de càncer.

Moltíssimes felicitats a tot l’alumnat!

Braçalets contra el càncer escola casa nostra banyoles