JOGUINES PER A TOTHOM! Projecte de Servei Comunitari d’àmbit social amb Càritas. Alumnat de 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO ens hem tornat a abocar de ple en el projecte de Servei Comunitari «Joguines per a tothom» que ja fa uns quants anys que realitzem conjuntament amb Càritas.

Al setembre vam visitar els locals de Càritas, on el seu president, Josep Capdevila, i la voluntària Marina Ruvirola ens van explicar el projecte; i vàrem començar el nostre voluntariat recollint joguines a la Fira del Cop d’Ull.

A l’octubre, vàrem participar en un escape room creat per l’Oficina Jove del Pla de l’Estany per tal de fomentar la col·laboració i recordar la importància del voluntariat i del servei comunitari.

Al novembre es va iniciar la campanya de difusió, es varen establir els punts de recollida i s’hi varen instal·lar unes capses on s’anirien recollint les joguines.

Al desembre ha estat el mes més intents. Vàrem continuar amb el voluntariat recollint joguines a la Fira del Cop d’Ull de Porqueres.

I a finals de mes ja es va començar la selecció i distribució de joguines als locals parroquials de Santa Maria.

Ara només queda fer el tancament que tenim programat per principis de febrer on el president i la voluntària de Càritas i l’alumnat de 3r d’ESO en faran una valoració i en faran difusió a l’alumnat de 2n d’ESO que seran qui hi participarà el proper curs.

Un projecte d’àmbit social ple de bons moments i amb una finalitat molt humana.

Gràcies Càritas per deixar-nos participar-hi!