L’Escola Casa Nostra is the best for our children

Alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’optativa de Publicitat han creat, rodat i editat aquest anunci de l’escola posant en valor els punts forts del centre des de la seva experiènica educativa.

A més, alumnes de l’optativa de Tenim la paraula han posat les veus en off aprofitant que disposàvem del material de locució de Ràdio Banyoles.

El projecte va començar fent una pluja d’idees i redactant la descripció de l’anunci i del que volien transmetre. Després, van redactar la veu en off i van escollir la música que posarien de fons. Era important que les veus expressessin el que volien transmetre i que la música fos lliure de drets. Seguidament, van fer un llistat de necessitats tenint en compte els espais on rodarien, quin material necessitaven, a quines aules volien gravar i amb quins professors havien de contactar. L’últim pas abans d’iniciar el rodatge era fer un storyboard, un còmic, on es plasmés què sortiria a cada imatge.

Finalment, van editar el vídeo i van fer una presentació oral del seu projecte davant la resta d’alumnat de l’optativa.

El resultat ha estat d’alta qualitat i els alumnes han gaudit del projecte ja que sabien que el seu treball s’utilitzaria per promocionar l’escola.