L’Escola roman tancada

L’escola roman tancada, però mantenim els canals de comunicació oberts. Us recordem els recursos que tenim a disposició, tant de contacte com de treball:

• Amb les famílies:
  • correu
  • notícies plataforma
  • Web i Instagram

• Amb els alumnes correu intern
  • suro de les matèries
  • entrega de treballs
  • tests avaluatius
  • fòrums de les matèries llibres digitals
  • i altres eines i recursos externs a la plataforma: Sites, Drive, blogs…

Des del primer dia estem fent ús d’aquests recursos per fer arribar als nostres alumnes, directament o a través de les famílies, materials i tasques per anar seguint les matèries. A través d’aquests procurem donar orientacions, fer el seguiment i donar respostes a totes les demandes que ens fan arribar.

Continuem atents a les instruccions dels Departament d’Educació, i a l’evolució de la situació. Si teniu algun dubte podeu adreçar-vos a l’escola a través del correu casanostra@escolacasanostra.cat. Des de l’escola us mantenim informats de les novetats i actuacions més rellevants, oferint acompanyament i assessorament.

Aquesta situació no serà superada sense solidaritat. I la millor manera d’exercir-la és actuant de manera responsable i amb constància en el compliment de les nostres obligacions  com a ciutadans.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.  #joemquedoacasa