AMPA

L’Associació de Pares i Mares d’Alumnes (AMPA) de l’Escola Casa Nostra és una entitat sense ànim de lucre que treballa per afavorir l’educació i socialització dels nostres fills i filles al llarg de la seva estada a l’escola, contribuint a millorar aquells aspectes que incideixen en la seva vida escolar. També organitzem activitats lúdiques per fomentar la participació de tothom i col·laborem en activitats organitzades per l’escola, destinant part dels recursos econòmics en projectes que considerem necessaris per al bon funcionament i millora del centre.
Finalment, participem en el Consell Escolar de l’escola i en el Consell Escolar Municipal de la ciutat de Banyoles.

L’AMPA està oberta a totes les famílies amb fills estudiant a l’escola. Feu-vos-en socis!

UNA ESCOLA PER CRÉIXER

Volem créixer amb el teu fill