NOU VÍDEO EDUCACIÓ INFANTIL

L’escola Casa Nostra disposa de dos centres on, sota una mateixa línia pedagògica, s’atenen les diferents etapes educatives de l’escola. A l’edifici del carrer La Barca, s’hi imparteixen les etapes d’educació infantil, llar d’infants i parvulari, que suposen la primera incorporació a l’escola per als nens i nenes i les seves famílies.

Ara l’etapa d’educació infantil és la protagonista d’un nou vídeo a través del qual podeu conèixer com es treballa a les nostres aules en aquestes primeres etapes de la formació educativa dels nostres alumnes. Un espai de relació i de descoberta tant de l’entorn com de la pròpia autonomia, estimulant i fomentant la curiositat, la creativitat i l’autonomia dels nens i nenes en un ambient afectiu i innovador.

A més, podreu descobrir els amplis recursos i les magnífiques instal·lacions de què disposem amb aules àmplies i lluminoses, pati, hort i jardí on els nostres alumnes poden relacionar-se amb l’entorn.