OBERT EL PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ PER AL CURS 2019-2020

L’escola Casa Nostra ha obert el període de preinscripció per al curs 2019-2020 tant per a les etapes d’educació infantil com de primària i secundària. El centre ofereix a totes les famílies interessades la possibilitat de preinscriure els seus fills i filles al projecte educatiu de Casa Nostra, un espai d’aprenentatge, de creixement personal i d’educació en valors, en un entorn únic de proximitat i amb unes magnífiques instal·lacions, tant interiors com exteriors, que promouen un ambient positiu i ajuden els alumnes a desenvolupar-se de forma integral.

Totes les famílies interessades a inscriure els seus fills a l’escola per al proper curs escolar poden dirigir-se a l’escola trucant al 972 57 09 66 per concertar una reunió i visita a les instal·lacions, tant de l’edifici del carrer La Barca, amb les aules de llar i parvulari, com de La Finca, on s’imparteixen primària i secundària.