Preinscripcions a La Barca

A partir del dia 9 de maig i fins el dia 20 del mateix mes es poden formalitzar les preinscripcions a les llars d’infants i les escoles bressol.

L’escola bressol o llar d’infants és un dels primers entorns de socialització dels vostres fills. Els nens i nenes accedeixen per primera vegades al sistema educatiu, on comencen una etapa en la qual aprendran valors i desenvoluparan aptituds que els ajudaran a créixer. Els primers anys de vida dels infants són fonamentals pel seu desenvolupament futur. Per això, t’acompanyem per ajudar-te en aquest moment tan important.

Per accedir a l’escola bressol o llar d’infants pública el nen o nena ha de tenir com a mínim 16 setmanes a l’inici del curs 2022–2023. Si el centre té vacants al llarg del curs, però, pot admetre nens a partir del moment que compleixen 16 setmanes.

D’altra banda, per a qualsevol dubte podeu concertar una entrevista personalitzada. També podeu contactar per telèfon al 972 57 09 66 o enviar un correu electrònic a casanostra@escolacasanostra.cat