Participem al projecte TONI!

Aquest dimarts 7 de maig tot l’alumnat de 2n d’ESO de l’Escola Casa Nostra ha assistit a l’acte de cloenda del projecte TONI (Tenim Oportunitats i Necessitem Idees) a l’Auditori de l’Ateneu, on hem presentat els projectes d’emprenedoria social juntament amb l’alumnat dels altres instituts de Banyoles.

Els projectes són una mostra del treball realitzat en equip, partint de l’observació de la nostra ciutat i de les necessitats detectades per tal de desenvolupar idees innovadores, sobre com resoldre-les i convertir-les en un projecte emprenedor elaborat seguint les normes i components bàsics d’un Pla d’empresa.

Ha estat una experiència molt enriquidora i una gran oportunitat perquè els nostres alumnes s’apropin al món professional i es formin, desenvolupin la seva creativitat i potenciïn les seves millors aptituds.