Projecte comú primària

Després que en el curs passat ens traslladéssim a una escola de teatre, aquest any hem obert les portes de l’escola a Leonardo da Vinci, just quan es compleixen 500 anys de la mort d’aquest excepcional home. Hem dedicat el Projecte Interdisciplinari a Leonardo da Vinci: Leonardo d(ə) Vinci al món.

Del 25 de març al 12 d’abril, hem portat a terme el projecte i hem dedicat la darrera setmana del trimestre a fer les activitats de cloenda del projecte. L’escola s’ha transformat en un museu que acull una exposició de pintures, entre les que destaquen les de Leonardo. En aquest museu, hi hem portat a terme diferents tallers i hi hem viscut moltes aventures que ens han permès viure l’època del Renaixement i conèixer la figura de Leonardo da Vinci i les disciplines que va treballar.