escolacasanostra

Som actors! La llegenda de Sant Jordi

Les darreres setmanes del segon trimestre, l’alumnat de 3r ha estat treballant en la llegenda de Sant Jordi. Des de Llengua catalana, però també des de Tutoria i Decideix, han revisat la vigència de la llegenda tradicional de Sant Jordi.

En aquest procés els alumnes han llegit i analitzat l’obra i seus personatges, han parlat sobre els estereotips que conté aquest relat, han treballat el text teatral i també han realitzat la sortida a la Factoria d’Arts Escèniques per endinsar-se en món de la interpretació teatral.

La veritat és que ha estat una feinada, però tots els nens i nenes s’han implicat al màxim des del primer moment. Així, hi ha hagut cinc equips de treball que han col·laborat, han dialogat, han consensuat, han analitzat, s’han esforçat i han cercat solucions creatives en tot moment.

Sense aquest treball intens i la dedicació de tota la classe, no hauríem pogut treure la pols a la llegenda de Sant Jordi i presentar cinc propostes alternatives que contemplen els valors que desitgem en la nostra societat.

Aquí teniu algunes imatges del procés i l’audiovisual amb el resultat final.