Un inici de curs per potenciar la cohesió de grup

A l’Escola Casa Nostra hem començat el curs 2019 – 2020 de la millor manera possible: amb les sortides de convivència dels alumnes de primària i secundària.

Després dels mesos d’estiu, toca tornar a l’escola i què millor que fer-ho amb jocs, convivències, caminades, xerrades i sortides. El principal objectiu d’aquesta activitat és treballar i millorar la cohesió de grup just abans d’emprendre aquest curs. Els més petits també van fer sortides als jardins de la Finca i a l’Estanyol de Montalt.

On hem anat? Doncs els alumnes de primària ens hem repartit en diferents sortides segons els cursos. Els de cicle infantil, els de 1r i 2n de primària, vam fer sortida als jardins de la Finca i a l’Estanyol de Montalt. Els/Les alumnes de 3r i 4t, cicle mitjà, vam fer una ruta per Can Morgat i els/les de 5è i 6è, cicle superior, vam anar a Sant Patllari. Mentrestant els alumnes i l’equip docent d’ESO hem fet pinya als Arcs de Santa Pau. ??