Escola casa nostra primaria circ

Un final de curs de circ!

Ja s’acosta el final de curs i els alumnes de primària que han participat a l’activitat extraescolar de circ al llarg de tot el curs van actuar a la Factoria el passat dissabte 1 de juny per oferir un espectacle a les seves famílies i amics com a cloenda.

Els llums es van apagar. Tots estàvem ben asseguts al seient. La funció estava a punt de començar… i els artistes preparats per oferir el seu espectacle que va resultar ser una experiència única. Vam poder gaudir d’acrobàcies, equilibris, malabars amb anelles, plats xinesos, anelles, mocadors…, moviments aeris amb teles i cercles que ens van mostrar el que han après, experimentat i jugat amb aquesta activitat que tant ha agradat.

Felicitem als seus monitors Paco i Marina que estan molt contents dels progressos i aprenentatges que han fet els seus alumnes al llarg del curs. De la màgia del circ tots en vam gaudir! L’activitat de CIRC és una de les moltes activitats que ofereix l’Escola Casa Nostra.

No et perdis la galeria: