Alumnes d’infantil a ESO ofereixen una audició de violí i violoncel

El passat 6 de març l’alumnat d’instrument d’infantil, primària i ESO va dur a terme una audició a l’Auditori de l’Ateneu, en el que els instruments de corda van ser els protagonistes de la sessió. En concret, els violins i els violoncels van omplir l’escenari de l’Auditori. Algunes de les interpretacions també van estar acompanyades amb el piano. En definitva, va ser una jornada en que van poder mostrar tots els coneixements adquirits fins al moment.

El lema de l’audició va ser la Pau, un aspecte que amb la guerra d’Ucraïna està més que mai a l’ordre del dia. Durant el desenvolupament de les peces musicals va quedar palès que la pràctica d’aquests dos tipus d’instruments requereix de molta concentració. A més, el fet que els i les alumnes interpretessin les músiques en grup ha estat un element per reforçar el treball en equip.

L’audició també va comptar amb la interpretació dels 3 professors d’instrument de l’escola que va servir per tancar un acte ple d’emocions i en el que es va posar en valor els beneficis de la música. Trobareu totes les fotos de la jornada al nostre compte d’Instagram (@escolacasanostra).