XXIX Premis Literaris Alzina Reclamadora

• Dues alumnes de 1r de l’Escola Casa Nostra han estat premiades en aquest reconegut concurs.

Un any més l’alumnat de l’Escola Casa Nostra ha participat del certamen literari més emblemàtic del Pla de l’Estany: l’Alzina Reclamadora. Organtizat per l’Ajuntament de Fontcoberta, aquest any se celebrava la 39a edició amb la participació de més d’un centenar de nois i noies de diversos centres educatius de la comarca.

En els XXIX Premis Alzina Reclamadora hi podien participar des d’infants de 3r de primària fins a joves de cicles formatius. En aquest sentit hi van participar un total de 114 alumnes de 9 centres de primària i 4 de secundària del Pla de l’Estany.

Entre els i les premiades, destaquem les dues alumnes de 1r d’ESO del nostre centre que van emportar-se el 1r i el 2n premi de relat. El treball de Mònica Masgrau, ‘Un viatge amb tren’ va ser el guanyador, mentre que ‘Un nou principi i un nou final’, de Martina Reina va rebre el segon premi.

Des del centre donem l’enhorabona a les guardonades i també a tot l’alumnat de l’Escola que hi ha participat.

Per últim, a continuació us deixem els dos relats premiats.

ALZINA_MM
ALZINA_MR